G.I. Joe #1 - 7 Comics Burst Reviews & Interview - The Full Force podcast

Gepubliceerd op 25 augustus 2020 om 13:52

Dat ik enthousiast ben over de zesde IDW run van de G.I. Joe comic zal de frequente lezers van onze website niet verbazen. Bij het verschijnen van issue #7 schreef ik dat ik er verbaasd over was dat de artiest, van veel van dit geweldige artwork, de Nederlander Chris Evenhuis is. Vervolgens plaatste ik een podcast van WOJM waar schrijver Paul Allor te gast was, deelde ik een Easter egg van Evenhuis, verzamelde ik alle covers en previews van issue #1 - 10 en als kers op de taart struinde ik Twitter af om de resultaten van #GIJonday te vangen in een artikel, heerlijke concept art van deze serie!

Al met al heel wat enthousiasme en ik ben nog niet eens uitgeput! 😉✌🏻

In mijn eerste artikel refereerde ik naar een podcast. Dit was de Comics Burst podcast van The Full Force. Zij hebben inmiddels alle verschenen 7 delen uitgebreid besproken en de video's hiervan op YouTube gezet. Dit moest ik met jullie delen, dus heb ik ze hieronder voor jullie verzameld. Maar wees gewaarschuwd, het zit tjokvol met spoilers!!! Niets is zo leuk als zelf de comics ontdekken. Dus als je wilt en kunt, koop dan vooral zelf eerst de comics om ze te lezen alvorens je de mening van de ander tot je neemt. Dit kun je doen door bijvoorbeeld de digitale versie te kopen. Links hiervoor zijn terug te vinden in het overzicht van covers en previews van issue #1 - 10. Maar je kunt natuurlijk ook altijd je lokale comic winkel bezoeken en kijken of je het daar kunt kopen of bestellen.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de laatste optie uit, want niets is zo fijn als het omslaan van de papieren pagina van de nieuwste comic die je fysiek in je handen hebt! ❤

Maar voor diegenen die het wel graag via de video's willen zien is het onderstaande overzicht een welkome bron, lijkt me zo.

Daarnaast heb ik onderaan ook nog een interview van The Full Force podcast met schrijver Allor toegevoegd. Erg leuk om naar te luisteren, zoals eigenlijk al hun video's. Er hangt altijd een fijne sfeer en er wordt met liefde gekeken naar en gesproken over, in dit geval, de G.I. Joe comics. Heerlijk!

Geniet ervan en...

Yo Joe!!!